loading...
سایت عاشقونه صورت آتشی
Admin بازدید : 58 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

خانمی برای دیدنِ پسرش به محلِ تحصیل اون یعنی لندن رفت !

اونجا متوجه شد یه دخترِ انگلیسی با پسرش هم اتاقیه !

مثلِ همه ی مامانا مشکوک شد
اما مسعود گفت : من میدونم چه فکری میکنی مامان !
ولی ویکی فقط هم اتاقیه منه !

یه هفته بعد از برگشتن مامانِ مسعود ، ویکی به مسعود گفت :
از وقتی مامانت رفته قندونِ نقره ی من گم شده !
یعنی مامانت اونو برداشته ؟

مسعود گفت : غیرممکنه ولی بهش ایمیل میزنم !
تو ایمیل خودش نوشت :

مامان عزیزم ! من نمیگم شما قندونو از خونه ی من برداشتی ،
و درضمن نمیگم که برنداشتی !
 اما واقعیت اینه که از وقتی شما رفتی تهران قندون گم شده !

با عشق ... مسعود !

روز بعد ایمیل مادرِ مسعود :

پسر عزیزم!
 من نمیگم تو با ویکی رابطه داری، و در ضمن نمیگم که رابطه نداری !
اما واقعیت اینه که اگه اون حداقل یه شب تو تختخوابِ خودش میخوابید ،
 حتما تا حالا قندونو پیدا کرده بود !

با عشق ... مامان !



خدااز این مامان ها نصیب نکنه

برچسب ها خانمی برای دیدنِ پسرش به محلِ تحصیل اون یعنی لندن رفت ! اونجا متوجه شد یه دخترِ انگلیسی با پسرش هم اتاقیه ! مثلِ همه ی مامانا مشکوک شد اما مسعود گفت : من میدونم چه فکری میکنی مامان ! ولی ویکی فقط هم اتاقیه منه ! یه هفته بعد از برگشتن مامانِ مسعود ، ویکی به مسعود گفت : از وقتی مامانت رفته قندونِ نقره ی من گم شده ! یعنی مامانت اونو برداشته ؟ مسعود گفت : غیرممکنه ولی بهش ایمیل میزنم ! تو ایمیل خودش نوشت : مامان عزیزم ! من نمیگم شما قندونو از خونه ی من برداشتی ، و درضمن نمیگم که برنداشتی ! اما واقعیت اینه که از وقتی شما رفتی تهران قندون گم شده ! با عشق ... مسعود ! روز بعد ایمیل مادرِ مسعود : پسر عزیزم! من نمیگم تو با ویکی رابطه داری، و در ضمن نمیگم که رابطه نداری ! اما واقعیت اینه که اگه اون حداقل یه شب تو تختخوابِ خودش میخوابید ، حتما تا حالا قندونو پیدا کرده بود ! با عشق ... مامان ! خدااز این مامان ها نصیب نکنه , متن خنده دار , باحال ترین حرف مادر , خنده دار ترین ها , عکس خنده دار , عاشقونه , تنهایی , جدایی و دلتنگی , داستان کوتاه خنده دار , داستان های کوتاه ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستان بازدید کننده عزیز به سایت عاشقونه صورت آتشی خوش اومدید امیدوارم مطالب سایت رو پسندیده باشید منتظر نظرات خوبتون هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 271
  • بازدید کلی : 7,529
  • کدهای اختصاصی